زمانی که صحبت از محصولات مناسب برای پوست به میان می‌آید، قیمت‌های بالا همیشه به معنای نتایج بهتر نیست. محصولات عالی ممکن است مواد تشکیل دهنده غلیظ‌تر و خالص‌تری داشته باشند و از سیستم‌های رسانش پیشرفته‌تری نسبت به معادل‌های داروخانه‌ای استفاده کرده باشند اما آیا قیمت بالا همیشه ضامن کیفیت بالاست ؟؟ البته همیشه اینگونه نیست. در این مقاله قصد داریم عناصر کلیدی محصولات ضد پیری و استاندارد برای چین و چروک پوست را با شما به اشتراک بگذاریم که هر کدام قیمت مناسبی دارند و می‌توانید به آسانی از آن‌ها استفاده کنید.

عنصر کلیدی: رتینول یکی از عناصر مهم و کلیدی برای افزایش حجم سلول، کاهش اندازه منافذ و کاهش خطوط و چین و چروک صورت است.

بسته‌های با ارزش: سرم‌های شبانه دکتر دنیس گراس نیز دارای نیاسین آمید ، یک ویتامین B3 ، است که تسکین التهاب و قرمزی پوست بسیار مناسب است.

خرید بودجه‌ای: سرم مخصوص چین و چروک آر. او.سی رتینول

عنصر کلیدی: سرامید و کلسترول ، اسیدهای چرب آزاد که از لایه‌های سلولی محافظت می‌کند و آن را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد.این عناصر، مواد محرک را از پوست دور نگه می‌دارند.

بسته های با ارزش: بسته Skinceuticals باعث بازگرداندن و تحریک تولید سلول‌های پوستی می‌شود.

خرید بودجه‌ای: لوسیون مرطوب کننده پوست صورت CeraVe PM

عنصر کلیدی: عناصر تشکیل دهنده این مواد، پپتیدهای مس یا همان بلوک‌های ساختمانی پروتئین‌هاست و می‌تواند تولید کلاژن و الاستین را تسریع کند و پوستی نرم و محکم برای شما به ارمغان بیاورد.

بسته‌های با ارزش: کرم فشرده بالینی آی. اس (iS Clinical Youth Intensive Crème )نیز دارای اسید‌های هیالورونیک و میکروسفرهایی است که همانند اسفنج رطوبت را به خود جذب کرده و سپس چین و چروک صورت را با آن پر می‌کند.

خرید بودجه‌ای: محصول Lather AHA درمانی برای چین و چروک صورت با عصاره‌ی گل گاوزبان و مس است.

عنصر کلیدی: رسوراترول و اسید هیالورونیک به همراه یکدیگر می‌توانند رطوبت پوست و فعالیت ژن‌های تولید کننده الاستین و کلاژن ، را افزایش دهند.

بسته‌های با ارزش: کرم شب رسوراترول Caudalie، به خوبی توانسته است تولید رطوبت طبیعی پوست را افزایش دهد.همین امر موجب می‌شود آب رسانی به سلول‌های پوستی افزایش یابد و از چین و چروک آن کاسته شود.

خرید بودجه‌ای: محصول درمانی و ترمیمی Replenix

عنصر کلیدی: اسید هیالورونیک رطوبت را جذب کرده و در خود نگه می‌دارد. پپتید نیز می‌تواند تولید کلاژن را تسریع کند و غشاهای سلولی راتقویت نماید.

بسته‌های با ارزش: ماسک مخصوص دکنر برانت حاوی سیستم‌های مخصوصی است که مولکول‌ها را نگه می‌دارد و همانند یک ماده پر کننده عمل می‌کند. همین امر نیز موجب کاسته شدن چین و چروک صورت می‌گردد.

خرید بودجه‌ای: لوسیون مخصوص پیتر توماس برای نرم کردن و کاهش چین و چروک صورت (Peter Thomas Roth Un-Wrinkle Turbo Line)

عنصر کلیدی: جلبک دریایی ژاپنی حاوی کلروفیل است که پوست را محکم‌تر می‌کند و رطوبت را به خود جذب می‌نماید. همچنین پوست را در برابر پیری محافظت می‌کند.

بسته‌های با ارزش: سرم مخصوص شب تات چا(TATCHA Luminous) آبی ندارد و بسیار غلیظ است.

خرید بودجه‌ای: محصول Origin برای رفع خشکی پوست

عنصر کلیدی: ترکیبات پروبیوتیک می‌تواند باکتری‌های خوب را افزایش دهد و خط دفاعی پوست را تقویت کند. همچنین رطوبت پوست را نیز افزایش می دهد.

بسته‌های با ارزش: تقویت کننده پوست الیزابت آردن(Elizabeth Arden) باعث تقویت و مرطوب سازی پوست می‌شود.

خرید بودجه ای: کرم جوان‌سازی پوست Andalou به همراه پروبیوتیک‌ها و ویتامین C.

The post 14 روش مقرون به صرفه برای مقابله با چین و چروک صورت appeared first on آلامتو.

]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: